Pozor na sifrovaci viry

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Leden 21 09:34:44 CET 2016

Taky premyslim nad "spravnym" zalohovanim. Podle vseho ty viry zasifruji
co najdou na discich pripojenych do daneho PC. Tedy jak na lokalnich,
tak na sitovych.
Jenze kdyz mam trvale pripojeny sitovy disk a na nej zalohuju, tak to
tam taky zasifruje. A je asi jedno zda je to tam volne lozene nebo v ZIPu.
Takze bud nepripojovat vubec nebo jen pro cteni. Tu zmenu pristupu by
musel umet udelat primo na serveru a tak dobrej snad neni.

Martin Hanek