Pozor na sifrovaci viry

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Leden 21 08:11:45 CET 2016

V praci sme za posledny mesiac chytili takuto pliagu dvakrat. Je tu
siet cca 100 pracovnych stanic, na kazdej je Eset Endpoint Antivirus.
Virus je natolko sikovny, ze najprv zacne kryptovat data na sietovych
diskoch, az potom lokalne - cize clovek pracujuci na infikovanom
stroji si zo zaciatku nic nevsimne.