tisk na transparentni folie

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Čtvrtek Leden 21 08:01:55 CET 2016

Tento víkend jsem dělal jednu desku, dal jsem ji exponovat a zapomněl jsem na ni. Vrátil jsem se asi za 1,5hod (normálně dávám tak 20 až 30 minut). Deska vyšla perfektně. Bylo to dělané tím Pilotem. Ale potvrzuji, že Pilot lze s trochou úsilí sundat i z motivu. Jiné fixy jdou občas blbě vytřít z jemných motivů. Třeba na desce o které teď mluvím mám sběrnici kde jde cca 10 spojů 0,4mm vedle sebe s mezerou asi 0,2mm. Z toho by se ty fixy o kterých mluvíte vytíraly dost obtížně a hrozilo by poškození motivu. S tím Pilotem bez problémů. Jeví se mi jednodušší opravit místo které případně prosvítá. Prostě Pilot není zcela ideální ale dělá se mi s ním nejlépe z fixů které jsem vyzkoušel. A má ještě jednu neocenitelnou výhodu - nezasychá. Dává stále stejnou spolehlivou čáru.

Ten Pilot nebyl nějak extra drahý. Mám pocit že stál do 50kč. Přesnou cenu už si nepamatuju jen že v různých obchodech byla velmi rozdílná - o 100%. Já jsem se prostě podíval po internetu kolik stojí a pak jsem prošel 3 místní papírnictví a hledal podobnou cenu :-). A našel jsem.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Rybárik
Sent: Wednesday, January 20, 2016 4:27 PM
To: HW-news
Subject: Re: tisk na transparentni folie

K tomuto by som dodal, ze najlepsie mi funguje fixka, ktoru dostat v
tescu v boxoch "za euro", kupil som pred casom aj nejake "znackovejsie"
za niekolkonasobnu cenu a vobec nefunguju - zotru sa aj cesticky. Asi su
fakt urcene na tie tabule :)
Pouzival som povodne dve prekryte folie, ale pri zacierneni fixkou to
ide s jednou foliou uplne bez problemu, nikdy som nemal zly plosak kvoli
motivu...

Jaro