Pozor na sifrovaci viry

Milos Sula sula na rps.cz
Středa Leden 20 17:11:11 CET 2016

Já bohužel narazil na podobný virus u jednoho kolegy, konkrétně se jedná
o TeslaCrypt v 3.0 a zašifroval mu asi 20GB fotek co pořídil za celý
život. Bohužel se to nepodařilo dešifrovat ani obnovit z disku ( virus
pečlive smaže původní kopie soborů ). Celý disk má zálohovaný, ale
zrovna ty fotky si nedávno překopíroval na druhý disk, který už
zálohovaný nebyl....
Bohužel u této verze Teslacryptu se šifrovací klíč odesílá přes internet
autorům a neukládá se nikde na disk jak tomu bylo v předchozích verzích,
takže není šance data zachránit.

Můžete zkusit tuhle utilitu
https://noransom.kaspersky.com/

ale to je na starší verze virů.