Hracky z Ciny

Středa Leden 20 16:33:52 CET 2016

Mám podobnou zkušenost, nějak se to rozchodilo. Např DPS mi přišly
přesně za 14 dní od zaslání podkladů a to ještě 3 dny ležely v Praze až
jsem se bál, že mi to proclí...
Ty chladiče jsou celkem na houby, ono se to hřeje přijatelně i bez nich
- chladí se to hlavně rozvodem tepla v DPS.  A s nima se to nehřeje o
nic míň, možná by to změnilo ofukování. Jinak jsem je přilepil epoxidem,
součástky pod nima jsem radši přelepil fólií, aby se to nedotko. U další
sady byly samolepící a to ani moc nedrží, ani moc nevede teplo - prostě
jen designovka.