tisk na transparentni folie

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Středa Leden 20 16:27:18 CET 2016

K tomuto by som dodal, ze najlepsie mi funguje fixka, ktoru dostat v
tescu v boxoch "za euro", kupil som pred casom aj nejake "znackovejsie"
za niekolkonasobnu cenu a vobec nefunguju - zotru sa aj cesticky. Asi su
fakt urcene na tie tabule :)
Pouzival som povodne dve prekryte folie, ale pri zacierneni fixkou to
ide s jednou foliou uplne bez problemu, nikdy som nemal zly plosak kvoli
motivu...

Jaro