[OT] MS Outlook 2010 "Your mailbox is almost full."

V P vvitty01 na seznam.cz
Úterý Leden 19 19:58:20 CET 2016

GB sem, GB tam... na principu to nic moc nemeni :-)

PS: Po prekroceni limitu je problem i mazani z predmetneho souboru. Snazi se
to presunout do kose a narazi na limit velikosti souboru. Da se to resit bud
smazanim bez vyhozeni, nebo Ctrl-X (nejsem si uz jist jestli to pak chtelo
Ctrl-V na jinem miste) coz vyjme obsah. Neumi to ani odstranit zaznam z
kalendare, pokud je soucasti toho souboru i calendar s ukoly.

Taky se to dalo zmensit nejakym tim "purge" nebo presunem zivych slozek do
noveho PST, ve starem pak zustal ten bordel co neni videt a zabira misto.

Je mozne ze uz to nejak v novejsich verzich poresili lepe....

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu