[OT] MS Outlook 2010 "Your mailbox is almost full."

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Leden 19 09:59:58 CET 2016

Jenom si dovolím upozornit na drobná rizika - lokální pst soubor je bezva, ale je to binární soubor a je závislý na konkrétní verzi outlooku, takže se celkem těžko zálohuje a těžko se s ním pracuje pokud přijdeš o ten konkrétní outlook.

Podle charakteru tvé pošty je jedno z možných řešení použít nějaký cloudový mail (například seznam.cz), který ti umožní používat IMAP a tam si tu poštu přetahovat. Ale je to vhodné jen pro "necitlivé" maily, to jistě chápeš.