[!!Mass Mail][OT] MS Outlook 2010 "Your mailbox is almost full."

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Úterý Leden 19 08:42:58 CET 2016

Jeste bych (krom vysypani smazane posty) doporucil se podivat do kalendare
- pokud nekdo posila s pozvankou i soubory, bobtna kalendar... Ve
vlastnostech se da zjistit velikost, pote prepnout na zobrazeni kalendare a
v tabu Search je sponka (Has Attachments). Dalsi moisto, kde se skryva
pomerne dost megabajtu muze byt Conversation history - pokud pouzivate Lync
a mate zapnute ukladani konverzaci.

PK.