[OT] MS Outlook 2010 "Your mailbox is almost full."

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Leden 19 07:35:46 CET 2016

spravit novy datovy subor pst ci jak sa to vola, ten pripojit. otlak som nepouzival uz ale 100 rokov, tak len po pameti spominam.

Dňa 19. januára 2016 7:31:56 CET používateľ "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka na gmail.com> napísal: