Re: PCB - dešťový senzor

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pondělí Leden 18 10:03:59 CET 2016

Smím vědět proč tak veliký snímač?
Obecně se mi dešťové snímače na principu vodivosti neosvědčily. Poslední dobou totiž prší poměrně velmi čistá voda s jen velmi malou vodivostí.
Nevím sice v které oblasti to budete provozovat, ale na Vysočině tomu tak je. Typicky to bývá když jdou dvě fronty za sebou, první umeje vzduch a druhá už snímač nenahodí.
Více se mi osvědčil člunkový snímač, Dodává (la) třeba Tipa Opava, cena asi něco přes stovku. Indikované množství něco malinko přes mililitr. Citlivost lze zvýšit zvětšením trychtýře.
pg