Ze by se svet zblaznil?

Sobota Leden 16 07:15:15 CET 2016

To se tu rozhorel hezky flame, ani jsem nedoufal :-))

Podle me je mnohem jednodussi naucit se pouzivat mikrokontrolery s 8bit
{AVR,PIC,...} nez s 32bit ARM. Nebo dokonce skocit rovnyma nohama do ARMu muze taky
byt tak odrazujici, ze to taky bude konecna (anebo pak dotycny bude produkovat
paskvily, protoze to nepochopil cele, ale jen vytipane kousky). A myslim tim spravne
pouzivat, ne "programovat Arduino by example".

Kdyz uz neco clovek umi, tak muze nemit duvod pouzivat 8bity, kdyz ma levnejsi a
vykonnejsi procesor atd., ale jak se to ma naucit? Z meho pohledu maji jednoduche
platformy sve nezastupitelne misto. Clovek se neco duleziteho nauci a pak mu
pochopeni pokrocilejsich platforem nedela takove potize.
A jak by pak vznikali novi programatori, kdyz by se to nemeli kde naucit? Takze i
kdyby nakrasne v produkcnim svete uz nikdo 8bity nepouzival, tak zrusit je citim
podobne asi jako zrusit autoskoly, protoze vetsina ridicu je nepotrebuje, pri bezne
jizde prece uz umi ridit.

D.O.

PS Argument, ze to ma zdarma vyvojove prostredi - ono na ty osmnibity neni?