Prieskum nazorov na CubeMX Bolo: Ze by se svet zblaznil?

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Leden 15 23:42:31 CET 2016

Dělal jsem s ním jen jeden projekt. Mám názor, že nakódovaný je relativně dobře, ale programátor (designer) musel kouřit
hodně dobrej matroš, protože nebyl při vývoji duševně přítomen.

   Je to jen napsané ale sw návrh je na blicí pytlíky. Viděl jsem pár špatných návrhů (stačí mi si přečíst něco staršího
po sobě :-) ale cubemx vypadá, že kromě několika málo low level věcí to žádný návrh nemá, prostě jen opsaly registry ... a
nic víc.