Ze by se svet zblaznil?

Pátek Leden 15 22:39:37 CET 2016

Třeba mám aplikace, kde tyhle malé pouzdra vůbec nemohu použít, i když
normálně mi jejich pájení nedělá problém. Na desku se 70 um mědi dám tak
max. procesor v pouzdru SOP a vzhledem k tomu že dělám s 51 (Silabs),
zas tolik jich v těchto pouzdrech není.
Ale že by 32 bit procesor měl menší spotřebu než 8 bit? Asi záleží jaký.
Třeba zrovna ty silabsy si uvnitř pro jádro snižují napětí na 1,8V, což
asi u jiných osmibitů není moc zvykem. Takže pak mají i menší spotřebu.
Anděl