Ze by se svet zblaznil?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Leden 15 19:35:32 CET 2016

Me zajima jeste jina zalezitost - delaji se ty zuprhyprmega 32 MCU i
treba v takovem pouzdru DIL8, DIL 16 a DIL28? A dejme tomu v
ekvivalentech SOI a odpovidajicich vyvodech?

V malych seriich pro lidi, kteri treba pouzivali veci odemne jsem
nakonec vsechno osazoval v DIL, protoze obcas nekdo neco odprasknul,
obcas potreboval naprogramovat neco jinak apod. Takze jsem jim za 100Kc
vcetne posty poslal v obalce MCU a zakaznici byli stastni, ze to je tak
trivialni - vyndat a zandat svaba do patice.

Stejne tak pro ucely vyvoje - cas od casu se podari neco odpalit - nez
odletovavat MCU z desky a zase ho tam letovat a kolikrat se zadarilo i
vickrat...

RV