OT: piatkove plky, a konecne aspon aky-taky pokus o flame, was: Ze by se svet zblaznil?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Leden 15 19:07:58 CET 2016

>Já som to povedal.  ;-)

:-)

>A je to sice generalizace, ale asi menší, než Vaše "No tak to je dobry
>nezmysel".

To bola reakcia na pana kolegu Buchty generalizaciu "nema zmysel pouzivat
ine nez 32-bity" (toto je neslovenske ale nemame taku peknu konstrukciu
ako mate Vy v cestine).

Vobec pan kolega Buchta tu generalizaciami tohoto druhu pravidelne prudi
(znova na to nemame v slovencine primerany ekvivalent) priemerne dvakrat
mesacne.

>To bohužel neumím.
>Neumím se zbavit ani ještì nepotøebnìjších vìcí, je to mé prokletí.

Smarja... pochopitelne, takto sme na tom asi vsetci co sme tu. Proste ich
odlozte do skrine na policku "tie veci ktore sa za ziadnych okolnosti
nesmu vyhodit, lebo ich este budem potrebovat". Hm, to je vlastne cela ta
skrina, ze. Niektori maju celu garaz... ;-)

wek

Daląí informace o konferenci Hw-list