Ze by se svet zblaznil?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Leden 15 18:35:07 CET 2016

Může být.
Pak je tady projekt Arduino, který tenhle rozdíl celkem setře.

U těch nožiček to může, ale nemusí být pravda. Pokud chci něco s minimem
noh v DIPu (třeba DIP8), tak pak asi ano. Ale pokud chci těch noh víc,
tak buď
umím zapájet QFP, a v té chvíli je celkem jedno, jestli pájím ATmega ve
QFP32
nebo STM32 ve QFP48. Nebo použiju nějaký malý modul, který má na sobě
už procesor, hodiny, reset a programovací konektor. A pak je zase jedno,
jestli
použiju Arduino Nano/Mini s ATmega328, nebo nějaký malý kit se STM32.
Oba jsou srovnatelně velké a srovnatelně levné.

PL