Makefile a inkrementace cisla buildu

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Leden 15 14:19:08 CET 2016

Můj exe má podobně, jen si ještě načítá univerzální DLL, které načítá každý
program z VB. Dnes toho .NET načte ještě o 1-2 řády víc...

PH

-----Původní zpráva-----
From: Zuffa Jan
No ten moj exac ma 7kB.
Power shell skript by bol urcite mensi
Ale obetovat megabajty na taku k..u kde to svet dneska speje?
:)

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Někde to mám napsané ve VB. Je to exe, který vezme zadaný soubor, přečte z
něj číslo, inkrementuje a soubor jím přepíše. Nastavil jsem to do "afther
build". Ale bylo to ještě ve starém 98, tak to nechodilo ve win7 a výš.

Zrovna se mi to zas bude hodit, tak to asi udělám ve VB.NET. Když si
představím, že tehdy mi přišlo šílené, že se kvůli txt souboru o délce
několik B načítá několikamegové DLL, ...