OT: HDD

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Leden 15 09:13:45 CET 2016

Jedna příčina, na kterou jsem narazil, je příliš agresivní power management disku. Pomáhá nastavit na hodnotu o jednu
nižší než je maximální power management (nevím jak to správně nazvat). Možná bude potřeba to nastavovat po každém
restartu/probuzení.

Smart by měl hlásit nepříjemně veliký počet uspání (probuzení). Myslím, že je to položka Start_Stop_Count, možná Spin_Up_Time.

Ve Win nevím jak přečíst/změnit, možná poradí někdo jiný.