Makefile a inkrementace cisla buildu

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Leden 15 08:26:36 CET 2016

To je zjevne presno, to, co bych potreboval, jen pro Windows. V bashi bych
si to naskriptoval taky, na Win se ptam, jestli to uz nekdo nema vytvorene
ci nepouziva ono "neco", co to dela. Ne ze bych si to nemohl treba v mem
oblibenem PHP napsat taky, ale pripadalo mi pravdepodobne, ze uz to nekdo
udelal (a v necem inteligentnejsim, alespon co se standalone aplikaci tyka).

A vzhledem k tomu, ze cest, jak dosahnout stejneho vysledku, je mnoho, ptal
jsem se na nejake jednoduche reseni, fakt nepotrebuju soucinnost s
verzovacimi systemy, nepotrebuju praci s databazi, jen jedno cislo buildu.
Nepotrebuju to nijak zvlast nutne, zatim mi datum a cas buildu staci, ale
chtel bych to :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: iko
To: HW-news
Sent: Friday, January 15, 2016 7:11 AM
Subject: Re: Makefile a inkrementace cisla buildu

Riesil som to (ale na Lin) externym skriptom, co v samostatnom .h subore
zvysi cislo v #DEFINE.

Dňa 15. januára 2016 6:56:56 CET používateľ Jan Waclawek <konfera na efton.sk>
napísal:
Co je to "to" v "mi to beha na Win"?Potrebujete aby vam "nieco" to cislo
inkrementovalo, najlepsie mat subor, vktorom nic ine ako to cislo nie je. Na
to je spusta nastrojov, ano, okremineho aj unixovske/linuxovske shelly,
ktore existuju aj pre win, ale ajine utility, ktore to maju obvykle ako
vedlajsi produkt, naprikladzalohovacie systemy. Myslim, ze som na toto
pouzival aj srecord (ktory tocislo menil priamo v hex-e, ale to je ina
story). Ak to "nieco" nemate,alebo sa Vam nechce skumat, ako z nejakej
vseobecnejsej utility vydolovatfunkcionalitu "niecoho", tak si to "nieco"
jednoducho napiste, je to lenniekolko riadkov vo Vasom oblubenom jazyku na
win.wek----- Original Message ---------------Zdravim,docela by se mi libilo,
kdybych do zkompilovaneho programu nekudy dostal neco jako cislo buildu.
Pouzivam sice alespon datum a cas buildu z gcc pres __DATE__ a __TIME__, ale
vic bych uvital nejakou inkrementaci cisla.Nasel jsem sice nejake zminky, ze
pres Makefile (treba tady
http://www.linuxjournal.com/content/add-auto-incrementing-build-number-your-build-process),
ale docela se v tom ztracim.Nemate nekdo nejaky polopaticky navod, kudy a
jak na neco takoveho? Navic mi to beha na Win, takze predpokladam nejake
odlisnosti od skriptovani na Linuxu.Diky.Pavel KutinaHW-list mailing list  -
sponsored by
www.HW.czHw-list na list.hw.czhttp://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list

--
iko

Tento email neobsahuje virusy, pretoze nepouzivam MS Windows.