Makefile a inkrementace cisla buildu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Leden 15 06:56:56 CET 2016

Co je to "to" v "mi to beha na Win"?

Potrebujete aby vam "nieco" to cislo inkrementovalo, najlepsie mat subor, v
ktorom nic ine ako to cislo nie je. Na to je spusta nastrojov, ano, okrem
ineho aj unixovske/linuxovske shelly, ktore existuju aj pre win, ale aj
ine utility, ktore to maju obvykle ako vedlajsi produkt, napriklad
zalohovacie systemy. Myslim, ze som na toto pouzival aj srecord (ktory to
cislo menil priamo v hex-e, ale to je ina story). Ak to "nieco" nemate,
alebo sa Vam nechce skumat, ako z nejakej vseobecnejsej utility vydolovat
funkcionalitu "niecoho", tak si to "nieco" jednoducho napiste, je to len
niekolko riadkov vo Vasom oblubenom jazyku na win.

wek