OT: Android

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pátek Leden 15 00:16:29 CET 2016

Jen takový postřeh mám Sony experia Z1 compact, a zjistil jsem, že se občas
stane,
že při usnutí vypnutí displeje velmi slabě svítí, je to vidět jen ve tmě a v
tu chvíli baterka

celkem rychle mizí pomůže jen restart celého telefonu, ale zase se to za čas
objeví

 co to je za chybu absolutně netuším.....

Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Evzen Horna <ehorna na cmail.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 14. 1. 2016 23:00:26
Předmět: OT: Android

"Hezký večer,

na mobilu jsem cvičně spustil AVG. Po té co se mi podezřele rychle vybil
aku a AVG doporučilo instalaci plné verze s nějakým hlídačem baterie
jsem jej odebral. V aplikacích jsem našel Location Engineer Mode
1.0.apk, čehož jsem si dříve nevšiml. Vzhledem k barvičkám ikony
(dovolím si malou přílohu) jsem se, dle všeho chybně, domníval, že to
patří k AVG a vynutil ukončení. Teď to tam visí a nejde mi s tím nic
udělat. Nevíte, prosím, někdo, k čemu to je? Od té doby se mi aku vybíjí
nějak rychleji a telefon se mi zdá výrazně pomalejší. Zkoušel jsem ještě
CCleaner a ještě nějakou podobnou aplikaci, ale nic podezřelého jsem
nenašel. Zda to s tím skutečně nějak souvisí netuším.