OT: Android

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Čtvrtek Leden 14 23:00:18 CET 2016

Hezký večer,

na mobilu jsem cvičně spustil AVG. Po té co se mi podezřele rychle vybil
aku a AVG doporučilo instalaci plné verze s nějakým hlídačem baterie
jsem jej odebral. V aplikacích jsem našel Location Engineer Mode
1.0.apk, čehož jsem si dříve nevšiml. Vzhledem k barvičkám ikony
(dovolím si malou přílohu) jsem se, dle všeho chybně, domníval, že to
patří k AVG a vynutil ukončení. Teď to tam visí a nejde mi s tím nic
udělat. Nevíte, prosím, někdo, k čemu to je? Od té doby se mi aku vybíjí
nějak rychleji a telefon se mi zdá výrazně pomalejší. Zkoušel jsem ještě
CCleaner a ještě nějakou podobnou aplikaci, ale nic podezřelého jsem
nenašel. Zda to s tím skutečně nějak souvisí netuším.

Díky EH