Zobrazeni dat v Matlabu 3D Gyro?

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Středa Leden 13 20:23:18 CET 2016

Tak v matlabe je pre komunikaciu so seriovym portom fcia serial, ta vytvori objekt a potom sa snim robi podobne ako so suborom. robil som kedysi online zobrazovanie hodnoty do grafu, ak to najdem mozem to poslat.
ale matlab ma celkom dobru dokumentaciu ak ste s matlabom nerobili tak treba si pozriet pracu s maticami a vektormi (txt retazce su v matlabe ako vektory)  a potom kreslenie grafiky...

m.

From: bosorka.p na seznam.cz
Sent: Wednesday, January 13, 2016 6:59 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Zobrazeni dat v Matlabu 3D Gyro?

Hraji si s MPU9250 připojenym k  ARMu v kterem data projdou Kelman filtrem a pak jsou po USART poslana dal.
Potreboval bych data zobrazovat v matlbu , jak v 2D tak 3D neco jako viz odkazy nize.
Bohuzel s matlabem nejsme zrovna kamarad, poradite jak na to nebo jde nastudavat nejake priklady?

https://www.youtube.com/watch?v=9HITDIGFuvs
https://www.youtube.com/watch?v=5ECtw1MmXpY
https://www.youtube.com/watch?v=Drv08zKyRVU