OT: bricknuty router Edimax BR-6428nC

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Středa Leden 13 20:09:53 CET 2016

Edimax s oblubou po FW update nastavi default IP pre konkretne
zariadenie(ako po vybrati z krabice)

Rlovnako byva moznost stlacir nejake tlacitko/spinac zvonku alebo ceruzkou
a zapnut. V tom pripade pouzije tovarne nastavenia. Byva to popisane v
navode.
Dňa 13.1.2016 19:50 používateľ "Tomas Chvatal" <tchvatal na fordiag.cz>
napísal: