inspirace pro LED driver ?

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Leden 12 14:09:05 CET 2016

podobne prave teraz po veceroch robim, displej len 4x7segment,
stmievanie LED osvetlenia (ako slnko), realny cas, rele vystupy na
vypinanie cerpadiel (v case krmenia, nech im to hned nepadne dole) a
neskor pribudnem aj krmic v nastavenych casoch (ked budeme na dovolenke).

--
iko

Počítač bez Windows je ako kakao bez kečupu.