inspirace pro LED driver ?

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Úterý Leden 12 13:10:19 CET 2016

Dobry den,

pozrite si
http://www.seekic.com/circuit_diagram/Power_Supply_Circuit/Adjustable__Power_Supply_Circuit_of_IR2111.html

Moznosti:
1. Vytvorite si pozadovanych 110V pre kupeny driver. Nastavte PWM 50kHz
50% a na vystup pripojte driver na 110V. No a co, ze je to usmernene, to
ten driver robi tiez.

2. Pridajte napr. LM2574-ADJ (2575,2576) (inspiracia z
http://www.go-gddq.com/html/s719/2013-01/992631.htm), upravte spätnu
väzbu tak, ze namiesto odpora 22k na vystupe bude LED a spodny odpor R =
1,23V / Iled, a mate vlastny driver.
Pre prud 3A je vhodne upravit Feedback podla
https://www.mikrocontroller.net/attachment/29604/2675.png

Richard Kaliciak