Re: Nabídka vadných servopohonů Belimo

Úterý Leden 12 01:38:36 CET 2016

No o tu těsnost tam ani tak nejde, pokud z toho nebude kapat voda ven.
Asi tak - vymyslel jsem že budu vodu v bojleru ohřívat přes externí
deskový výměník. No a protože mezi vstupem a výstupem bojleru je při
odběru vody tlakový rozdíl, pokud vodu neohřívám, okruh mezi bojlerem a
výměníkem budu zavírat tím kulovým ventilem. No a když už to dokážu
zavřít nebo naplno otevřít, chtěl jsem vyzkoušet ještě jeden režim
ohřevu. Kulový ventil pootevřu jen tak, aby se při omezeném průtoku voda
ohřívala na cca 55 st.C. Ta by se měla v bojleru ukládat z hora a pokud
možno bez promíchání. Vím že je to energeticky nevýhodné, ale zase lze
vodu průběžně ohřívat a odebírat. Vím že pro ten základní ohřev s
promícháním vody by mi stačila zpětná klapka, ale to bych pak neměl
hračku :-)
Anděl