RE: Vyhřívání tlačítka

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Leden 11 11:09:45 CET 2016

Vymenit pruzinku v tlacitku za silnejsiu?

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Halen na seznam.cz
Sent: Monday, January 11, 2016 9:20 AM
To: HW-news
Subject: RE: Vyhřívání tlačítka

No tlačítko je nerozebiratelné, jedno nefunkční jsem v rámci pokusu rozebral. Z venkovní strany má uvnitř o-kroužek, z vnitřní strany je nerez zamáčklý okolo plastového vnitřku, v plastu má malinký otvor (cca 0.2mm) uvnitř se síťkou, aby při stlačení měl kam odejít vnitřní vzduch... Jedině napatlat něčím ten plast. Tohle je podobné tlačítko.

[cid:image001.gif na 01D14C60.94732300]