Nabídka vadných servopohonů Belimo

Standa Palas stpalas na volny.cz
Neděle Leden 10 21:08:07 CET 2016

Dobrý den

Zůstalo mi doma několik kusů starých servopohonů Belimo. Je to myslím
typ BF220. Je to určeno pro pohon VZT klapky a má to havarijní funkci,
t.j. zavírá to pružinou. Byly použité jako pohon pro požární klapky a
tudíž mechanicky jsou skoro jako nové. Mají nějakou závadu asi na
elektronice. Všechny asi stejnou  - nejspíš to byla nějaká výrobní vada,
nebo snad kurvítko - nevím. Potíž je v tom, že jsou z výroby zanýtované
dutými nýty které bude při případné opravě nutné odvrtat a nahradit
šroubky. Pokud by se to někomu hodilo třeba na převodovku, nebo na
cokoliv jiného, ozvěte se. Jsem od Brna. Je mi líto to vyhodit ale garáž
už mám moc plnou, tak jestli to nikdo nechcete, za týden poputují do
sběrného dvora. Nic za to nechci, budu rád když se to na něco užije.
Vyskytuji se často v Brně tam to mohu dovést , poštou to nikam  posílat
nehodlám. Pokud máte někdo zájem, tak pište raději soukromně.

Standa Palas