Re: Tajemná zákoutí jazyka C.

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Leden 10 13:16:34 CET 2016

To je bohužel fakt. Já jsem tyhle nástroje pochytil od kolegy, který je
opravdu programátor, takže jsem žil v domnění, že se to v praxi opravdu
používá. Pak ten kolega napsal soft, kde se v konfiguraci používaly pro
filtr přijatých zpráv docela jednoduché regulární výrazy a bylo
vymalováno. Nikdo to neuměl správně nakonfigurovat.

Mrazík