Re: Tajemná zákoutí jazyka C.

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Sobota Leden 9 20:26:47 CET 2016

Rekurzivni parser neni zas tak spatny. Podiva se zda odpovida vzoru a pokud ne, tak jde zpet. Docela pekna jeho modifikace je Pratt parser, kde prirazuje priority a tim elimunuje rekurzi, zvetsi rychlost a i prehlednost. (zadny bison a podobne nastroje)

https://github.com/MattDiesel/cpp-pratt
http://javascript.crockford.com/tdop/tdop.html

nebo jen zajimavy c parser a VM
https://github.com/rswier/c4