Re: Tajemná zákoutí jazyka C.

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Leden 9 14:02:21 CET 2016

Pokud potřebuje tyto fičůrky, asi bych zvážil jestli je pro to jednočip
to nejvhodnější co lze použít. Možná to tam nacpete, ale udržovat to
bude dost problém. C++ lze použít efektivně pro protokoly jako je
TCP/IP, kde jsou jasně definované vrstvy. Soap, json mi nic neříká, xml,
http celkem tuším o co jde a implementovat to do jednočipu bych fakt
nechtěl.

Mrazík