Re: Tajemná zákoutí jazyka C.

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Sobota Leden 9 12:42:12 CET 2016

Co takovy tcp socket a nad nim http klient a nad nim soap, xml, json ? To je porad retezec. Nevim jak c++ pomuze.

V c++ udelam zprehledneni, ze napisi:
class TcpSend neco;
  neco.Send(xx)

misto C zapisu:
struct TcpSend neco;
SendTcp(neco,xx);

Pokud v C++ pouziji statickou alokaci pameti, nepouziji vyjimky, tak jsem rychlostne i narocnosti na pamet stejne. Jen s tim pojmenovani .Send lepe, ale to mi prijde strasne malo. Pokud v C dodrzim nejaky rad, tak si moc nepomohu si myslim.

Jirka