Re: Tajemná zákoutí jazyka C.

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Leden 9 11:31:51 CET 2016

Ted se bavime o cem?

Co se tyka spotrebni elektroniky a beznych spotrebicu je to katastrofa.

Posledni otresny priklad je ten zvlhcovac co jsem vybral pred tydnem. Co
je platne v cem je napsane rizeni toho bazmeku, kdyz programator to
zarizeni ani nevidel. A konstrukter zrejme take ne.

1) zarizeni si nepamatuje nastavene hodnoty - ne po vypnuti ze zasuvky,
ale ani kdyz ho vypnu do stand-by a zase zapnu

2) vykon se reguluje ve trech stupnich coz indikuje obri bargraf o 12
dilcich - kazdy stupen je indikovan vyjizdejicim bargrafem (na kolotoc
je to vyborny efekt - na spani mene)

3) pipani - jakykoliv ukon je doprovazen pipnutim a nelze to vypnout -
kdyz dojde ve 4h rano voda tak vas to vzbudi

4) rezim hydrostatu (udrzovani vlhkosti) - RH se meri cidlem vyvedenym
ven kablikem asi 10cm, ktery aby se nekde neblomcal tak je nacvaknuty na
privodni snure - takze to chyta veskere vlhko co jde ze zvlhcovace (mam
tam zastenu, aby se to pokud mozno neovlivnovalo) - co je ovsem bomba
je, ze to nema absolutne zadnou hysterezi (respektive presne 1% RH).
Takze dosahne treba nastavenych 50%, mlha prestane jit kolem cidla,
klesne to na 49% a uz zase zapne. A tak kolem dokola.

Mechaniku nebudu komentovat - 6l nadrzka z tenkeho ABS driv nebo pozdeji
praskne...doufam ze do tri let nez skonci zaruka.

RV