Re: Tajemná zákoutí jazyka C.

Pátek Leden 8 22:33:58 CET 2016

Druha moznost je, aby programatori zacli byt skutecne programatory...
Vsechny ty vychytavky jsou skvele, ale s drtivym dopadem na vykon.
Soucasne aplikace na mnohajadrovych CPU s taktem nekolika GHz funguji v
podstate stejne jako pred deseti lety aplikae na jednojadru se stovkami
MHz a desetinou pameti... Na PC se to jeste snese ale na MCU je to IMHO
docela problem - tam proste cena odpovida vykonu.
Pouzit zakladni C++ asi ano, nakonec arduino nejak funguje, ale treba
pouziti vyjimky zvysi naroky na pamet dost neunosne.
A je zajimave, ze skoro zadny projekt krome toho arduina na C++ nejede.
Nejvic me to prekvapilo u emWin, tam by objekty sedely jak prdel na
hrnec a nic...