Podivna zavada Samsung Gallaxy S3 mini

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Leden 8 14:54:56 CET 2016

Dobrý den všem,

už asi 2 hodiny bádám nad rozbitými SMS.

Včera jsem chtěl poslat SMS, ale při odeslání se jen objevila hláška "Zprávy
se zastavila". Protože baterka měla poslední čárku, myslel jsem si, že je to
tím.

Jenže dnes jsem chtěl provést nějaké bankovní operace, ale nepřišla
autorizační SMS a když jsem vlezl do zpráv, rovnou se objevila ta hláška.
Prostě se objeví jen záhlaví s ikonkou a nápisem Zprávy, pod ním jen černo,
tak to zůstane 1-5 s a pak ve většině případů zmizí bez jakéhokoli varování
(objeví se tedy znovu karta na které jsem na Zprávy kliknul). Asi ve 20 %
případů se ještě na 0-několik s objeví ta chybová hláška "Zprávy se
zastavila". Stejně dopadne i

Zkusil jsem:
- zap/vyp režimu Letadlo
- restart telefonu,
- vyp/zap s vyndáním baterie,
- vymazání dat aplikace,
- vymazání a restart,
- Zakázání a povolení aplikace Zprávy. Od té doby již nemám ikonku Zprávy,
- nainstalování jiné aplikace pro SMS, doporučené jako "řešení" v nějakém
fóru, ale ta pak taky padala,
- zapnutí SMS v Hangouts, ale žádné SMS nechodí

Tak teď už nevím.
Může to být HW problém, že bych telefon měl reklamovat?

Děkuji,
PH