Re: Tajemná zákoutí jazyka C.

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pátek Leden 8 14:30:08 CET 2016

Taky se temto zapisum vyhnu. Radeji to delam v ansi-c pres struct a vlozim prvy do struct s odkazy na ne.

Jinak, kdyz jsme u te slozitosti, co delate se stringy ci obecne polem na takovem STM cpu v ansi-c ? Nekolik poli ci stringu se da uhlidat, ale s rustem.... .
Ja jsem napriklad predelal vsechny metody na praci se stringy v ansi-c, aby pracovaly s max delkou a nekde to nepreteklo. Docela se mi libi i pascal notace tj. dostat zde delku na prvni pozici. Garbage collector jsem zatim nepouzil, i kdyz to k tomu
vede.

Jirka