STLINK V2 vs V2.1

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Leden 7 09:00:51 CET 2016

Nedávno jsem si hrál s STM Arduino a po nahrání firmwaru do C8T6 to dělalo
přesně to co chcete (po USB nahrání programu nějakým exe souborem co je
součástí STM Arduina a VCP). Ale nevím jestli by VCP fungovalo i mimo
prostředí Arduina (Eclipse atd.). Tak jsem to smazal a opět používám STLink
a sériový port co je na C8T6.