STLINK V2 vs V2.1

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Leden 7 00:53:08 CET 2016

BMp jsem si (zatím) jenom nepatrně upravoval (drobnosti typu jinak
generované USB sériové číslo atd.) a konfiguroval na svůj HW. Kupodivu
mezi předchystanými konfiguracemi schází ten klasický ST-link, co je na
Discovery deskách a taky co je v těch malých programátorech z eBay.

Díval jsem se, jak bych asi doplnil podporu procesoru ADuCM360
od Analogu, ale protože pak trochu pominula potřeba a naopak naběhly
jiné úkoly, tak jsem to zatím nerealizoval.

Rychlost a komfort práce je (aspoň pro mě) o hodně lepší, než se ST-linkem.

PL