Toner transfer

oklovap oklovap na gmail.com
Středa Leden 6 22:08:55 CET 2016

Tak ja Vam ten krucek prozradim.
Rovnakym sposobom robim plosne spoje bezne. Ten film sa da odstranit
liehom, alebo izopropylom.
Najspolahlivejsie je nechat prejst laser dvakrat ten isty obrazec. Pri
prvom prechode sa odpali lak a vznikne film, ktory sa odpali druhym
prechodom laseru.
Flasku a cokoladu mi poslete po uspesnom odskusani.   ;- )

mp

Dňa 6. 1. 2016 o 20:20 David Obdrzalek napísal(a):