STLINK V2 vs V2.1

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Leden 6 21:16:52 CET 2016

Ještě existuje (existoval?) Versaloon a Texane.

Co to je za náboženství?
Ptám se z bezpečnostních důvodů, abych se třeba z nevědomosti k němu
taky někdy nepřidal a pak s tím neměl podobné problémy jako Vy.

Ten pokoutní firmware tam máte jenom tak asi 2 minuty, než ho přehrajete
nejnovějším oficiálním od STM.
A pokud vám jde o "licence", tak Vám můžu virtuálně věnovat asi 5 licencí
z různých ST-linků, které jsem přehrál jiným obsahem.

PL