STLINK V2 vs V2.1

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Leden 6 18:00:25 CET 2016

Úplně jsem nepochopil co jste myslel s tím kupováním a odpájením.

Do obecného ST32F103 se dá nasypat starší verze firmware ST-link V2,
které se pak
utilitou od ST povýší na aktuální verzi.

Pokud byste strkal do procesoru ten firmware ST-link V2, tak ten si
testuje napětí na noze
PA0, kde musí být napětí Vcc/2 (je tam připojený dělič 1:1 mezi Vcc a
GND). Podle toho
pozná, že je to hardware ST-link V2.
Takže předpokládám, že ST-link V2.1 tady buď bude mít nějaký jiný poměr
odporů, nebo
testuje ještě nějakou jinou nohu. Chtělo by se to podívat schema
nějakého ST-link V2.1.
Jestli to najdete, tak dejte prosím vědět.

Taky se tam dá strčit třeba firmware BlackMagic probe, který toho umí
víc než ST-Link V2,
protože sám funguje jako GDB server (tedy již nepotřebuje OOCD nebo jiný
GDB server).

Byl jsem tím BMp velmi nadšený, používání je mnohem příjemnější než
ST-link. Ale zrovna
mezi svátky jsem narazil na pěkný průser, který mě stál několik hodin
bádání a spoustu nervů.
Já obecně ladím prakticky výlučně v RAM, nikoli ve Flash. No a ten BMp
mi při práci
nějak záhadně přepisoval několik byte na začátku RAM, v oblasti vektorů
přerušení.
Zatím jsem neměl čas to nějak víc zkoumat, ale hodně mě to naštvalo.
Při práci ve Flash funguje dobře.

PL