Toner transfer

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Leden 5 22:32:40 CET 2016

 5.1.2016, 22:26:12

Jsem k tomu dosti skepticky. S tonery na bazi polystyrenu to fungovat
bude, s tonery na bazi napr. PE nikoliv. Ty prve se uzivaly predevsim
drive, ty drune predevsim v soucastnosti.
No a pak je tu jeste ten efekt, ze nekteri clenove domacnosti, mohou
na aceton, na rozdil od zehlicky, reagovat ponekud podrazdene.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz