Toner transfer

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Leden 5 22:15:37 CET 2016

Myslím, že vektorové metody kreslení nejsou ideální. Možná ještě
pro základní čáry, ale na různé polygony a překrývající-se motivy by to
vyšlo asi hodně pomalé.

Já mám už dlouho v plánu zkusit malovat laserem do fotoresistu, ale
pořád je něco důležitějšího na práci. Ten laser by byl mnohem přesnější,
a navíc se dá měnit šířka stopy.

Skoro by líp vyšlo to malovat metodou dělicích čar, a použít jako podklad
G-kód, který generují různé programy pro frézování tišťáku. Už jsem pro
tohle použití i prakticky ověřil možnost "otočení" fotoresistu z negativního
procesu na pozitivní pomocí kovového maskovacího resistu. Nebo použít
přímo pozitivní fotoresist.

PL