Mala BGA , PCB a osazovani?

Pondělí Leden 4 19:07:00 CET 2016

Trosku je s pretavenim problem - tezko sezene pouzdro s olovnatymi
kulickami a bezolovo ma neprijemne vysokou teplotu taveni... Pri pajeni
infra jsem desku docela pripekl, chudak cip, i kdyz fungoval.
Horkovzduch s predehrevem asi lepsi ale jeste jsem nezkousel.
Trefit se to da v pohode, kdyz je presny potisk.