Mala BGA , PCB a osazovani?

V P vvitty01 na seznam.cz
Pondělí Leden 4 18:55:12 CET 2016

Pouzdra jsou nakulickovane a pretaveni neni problem. Problem je se trefit
spravne pri rucnim osazovani, ale tak I to nakonec jde - je otazkou jak
spolehlive pro rutinni vyrobu, ale casem se to dotycny nauci.

Pokud za cenu srovnatelnou bezne dvouvrstve desce z ciny povazujete $2 za dm
2 tak to ale nema cenu dal zkoumat.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní zpráva ----------
Od: Ciprian <cipisek.cipr na seznam.cz>
Komu: Ciprian <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 31. 12. 2015 14:00:32
Předmět: Mala BGA , PCB a osazovani?

"Od: Ciprian <hw-list na list.hw.cz>

Zpráva:
Premyslim zda je mozne nejak rutine rucne osazovat mala BGA, napriklad
pouzdro 2.1 x 2.5 mm 25 kulicek velikosti 0,25 s rozteci 0,4mm, pripadne 32
pinova variata tehoz, konkretne jde o procesory od ST.
Predpokladam, ze pouzdra jsou nakulickovane jiz z vyroby a pretaveni u takto
maleho pouzdra by nemel byt problem, jak v peci tak ani horkovzduchem.
otazkou je zda staci rucne PCB maznout nejakym tym BGA tavidlem do nej rucne
posadit pouzdro ? Mate s tim nekdo zkusenosti?

Pak je zde samotne PCB. vyznam to pro nas ma jen pokud se to da naroutovat
na dvouvrstvou desku a vyrobit za ceny podobne bezne dvovrstve desce. Pokud
se nepletu tak mi vychazi cara 3mil a to bezni cinane neumi nebo nenabizi.
Koukal jsem na dva cinake vyrobce a zacinali na 6mil, o vrtani min 0,3mm
nehovoric. Nevite o cinskem vyrobci, ktery umi PCB pro tyto hustoty a jake
jsou ceny?

Dekuji a preji vse nej v roce 2016

Ciprian

--