RE: síťová tiskárna

Vladimír Chmel vl.chmel na email.cz
Pondělí Leden 4 18:53:01 CET 2016

Snad vše jsem zkusil, nemá ještě někdo nějaký nápad? Zkušební stránku servru
vytisknu OK, zkušební stránku z Win OK, tisk Word dokumentu OK, Tisk excelu
OK, ostatní je smetí na jeden řádek a moc listů.

Za jakoukoliv radu děkuji.

Laďa

  _____

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Milan B.
Sent: Monday, December 21, 2015 8:04 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: síťová tiskárna

On 20. 12. 2015 20:03, Vladimír Chmel wrote:

Dobrý den

Díky předvánočnímu úklidu jsem dal tiskárnu (HP LJ 3300) na jiné stanoviště
a připojil jsem ji jako síťovou do Synology DS214 na USB port. Doposud byla
připojena přímo v PC. Na serveru je připojena a tváří se OK ale z PC lze
vytisknout pouze dokumenty WORD, EXCEL také schéma nebo deska z eaglu.
Ostatní např. PDF tiskne po jednom řádku na stránku a to stylem rozsypaný
čaj a po ukončení mnoha stránek přejde do chyby ale řešení problému ve W7
nenalézá chybu. Pomůže restart počítače ale jakmile pošlu na tisk pdf,
poznámkový blok, prostě něco jiné než výše uvedené tak se situace opakuje.
Zařazování dokumentů je zapnuté a aktivní bez problémů. Nevěděl by někdo co
s tím provést? Již jsem tuto konfiguraci ale s jiným PC provozoval k plné
spokojenosti.

Laďa