Dverni interkom (vratnik) ?

Pondělí Leden 4 18:13:07 CET 2016

tak jste mě donutil udělat si pořádek ve starých papírech, ale to schema
jsem stejně nenašel. Doufal jsem že bude aspoň založené v tom telefonu a
není :-( Myslím že to zapojení s OZ
http://mathscinotes.com/2013/04/engineering-application-of-conformal-mapping/
je na pochopení dost názorné i když pokud to má být super dokonalé, mělo
by to být symetrické. V principu jde o to, že do vedení posíláte signál
přes odpor, který je stejný jako impedance vedení (u pár metrů drátu
impedance protějšího telefonu) a od signálu co je za odporem (jsou tam z
obou směrů) odečtete ten před odporem, co do vedení posíláte. Tím se ten
váš odečte a zůstane jen signál z druhé strany. Samosřejmě jen za
předpokladu, že to zařízení na druhé straně má správnou impedanci pokud
možno v celém frekvenčním rozsahu.
A nebo si to zapojte čtyřdrátem (snad tam budete mít drátů dost) a
nemusíte řešit vyvažování :-)
Anděl