VS1053b FLAC

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Leden 4 16:20:15 CET 2016

Aky ma zmysel dvojity buffer ked nepouzijete DMA?

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Monday, January 04, 2016 4:09 PM
To: HW-news
Subject: Re: VS1053b FLAC

Dvojitý buffer mě po odeslání emailu také napadl... Načítání z FAT zoptimalizuji po celých sektorech. Používám FS_FAT tak snad nějaká byť minimální cache a optimalizace je tam řešena (nevím, podívám se na to).

Ale velikost bufferu ve VS asi řeší ten patch. Podrobnější info jsem našel zde:
http://www.vsdsp-forum.com/phpbb/viewtopic.php?t=1463

Jsou zde pro mě neznámé funkce a jedna z nich zjišťuje velikost bufferu ve VS. Tak vyzkouším co mi to vrátí po aplikaci patchu a před aplikací.
s_int bufSize = (ReadSCIRegister(SCI_HDAT1) == 0x664C) ? 0x1800 : 0x400;

Michal Grunt